Кейси
прикладИ співпраці з Kamipak
ТМ "Леопольд"
про замовника:
Торгова марка "Леопольд" спеціалізується на випуску м'ясних кормів для домашніх тварин. Харчова продукція ТМ "Леопольд" виготовляється на Львівському м'ясопереробному заводі, а її розробкою займалися фахівці в сфері харчової промисловості Львівського державного науково-дослідного інституту ветпрепаратів та кормових добавок. М'ясо та м'ясні продукти закуповуються у кращих українських виробників. Безперервно йдуть роботи зі створення і апробації нових видів кормів, як для молодих так і для дорослих тварин.
завдання:
Від Kamipak потрібно створити картонний шоубокс для паучів - невеликих пакетиків, в які упакований корм для тварин.
Хід роботи:
В ході обговорення, нашими фахівцями було запропоновано 4 варіанти картонних конструкцій для різної кількості павуковий. В кінцевому підсумку був обраний один із запропонованих варіантів. Надалі, представники Kamipak приїхали на виробництво і ознайомилися зі специфікою упаковки і доставки. Після цього було прийнято рішення трохи змінити конструкцію для більшої зручності упаковки і транспортування, а також з урахуванням побажань клієнта. Дизайн розроблявся відповідно до вимог представників ТМ "Леопольд". Прагнучи завжди йти назустріч клієнту, Kamipak вносила зміни в дизайн враховуючи всі побажання і можливості відповідного обладнання.
результат:
В даний час ТМ "Леопольд" активно використовує дані шоубокси. Вони представлені в таких великих торгових мережах, як "Ашан", "Сільпо", "Арсен" і "Рукавичка".
ТМ "ТОМ"
про замовника:
Компанія ТОМ - це український виробник натуральної арахісової пасти. Компанія працює з 2012 року і за цей час встигла стати лідерами на ринку. Виробництво розташоване у Львові, а сама продукція продається по всій Україні і за її межами. Підприємства ТМ "ТОМ" оснащені сучасним обладнанням, однак, компанія постійно впроваджує нові технології для поліпшення якості продукції та розширення асортименту.
завдання:
Для різної кількості баночок необхідно було розробити картонну тару відповідних розмірів і уніфікувати упаковку. Надалі планувалася відправка тари поштою.
Хід роботи:
Клієнту було запропоновано на вибір кілька розмірів коробів з різними комплектуючими (гратами, гофровкладкой, Гофропрокладка). В ході роботи, для зручності клієнта, конструкція була вдосконалена і перероблена відповідно до специфіки продукції. Завдяки цьому, у клієнта з'явилася можливість набагато вигідніше відправляти різну кількість баночок з арахісової пастою.
результат:
Kamipak і ТМ "ТОМ" продовжують плідну співпрацю. Замовник регулярно висуває нові вимоги до картонним упакуванням, а фахівці з нашого боку створюють зразки і разом з конструкторами вдосконалюють їх.
ТМ "Монарх"
про замовника:
Компаній "Монарх" (Monarch) - кондитерська фабрика.
завдання:
Замовник поставив завдання відтворити актуальний дизайн торгової марки, а також на постійній основі мати на нашому складі 5 позицій гофрокартонних лотків. Оскільки склад замовника не дозволяв одночасно тримати всі замовлені лотки, їх необхідно було привозити при необхідності.
Хід роботи:
Фахівці Kamipak розробили всі 5 необхідних позицій гофрокартонних лотків відповідно до поставленим завданням. Крім цього, було відтворено унікальний дизайн, що важливо при роботі з великими торговими марками. Досвід і налагоджені процеси дозволили нам забезпечити виробництво якісної гофрокартонної тари для замовника в затверджені терміни.
результат:
Kamipak успішно відтворила лотки за затвердженим дизайну і забезпечила їх постійна наявність, а також доставку за 1-2 дня на вимогу. Таким чином, клієнт не займається складуванням картонних лотків і завжди може бути впевнений, що будь-яка з 5 позицій лотків при необхідності буде у нього вже завтра.
Наші партнери



